Chcę wam życzyć Sylwestra Wesołego, a Roku Nowego jeszcze lepszego !!!
piątek, 31 grudnia 2010
czwartek, 30 grudnia 2010
nikokasa
Powitajmy ją:nikokasa
I oto ona:
I oto ona:
Niestety jak to tak ujmę, brzydki makijaż ;)
No i po:
Niestety nie mogłam zmienić ust i oczu :( Ale myślę że jest lepiej ... A wy jak myślicie ??
julacz
A oto ona:julacz
Myślę że ładnie ale warto coś zmienić :)
No myślę że chyba się udało. A wy jak myślicie ??
środa, 29 grudnia 2010
marshmellows109
Proszę państwa:marshmellows109
Dwa słowa:brzyd-kie
No i teraz wygląda jak człowiek. A wy jak myślicie ??
missalunia12345
A oto nasza pani:missalunia12345
Te gwiazdki wszystkie w kupie i w jednym miejscu niezbyt mi pasują. A fryzura w ogóle nie dopasowana do makijażu i w ogóle do wszystkiego .
Teraz jest dobrze. Gwiazdki świetnie pasują, fryzura i okulary świetnie ze sobą grają. A usta bardzo wyraziste i czerwone, jak krew. :) A jak wam się podoba ?? Myślicie że tym razem też się udało ??
madonna1szafir
Powitajmy ją:madonna1szafir
A oto ona:
A oto ona:
Włosy nie pasują jak dla mnie. A oto madonna1szafir po mojej metamorfozie:
Wyrazistsze usta, pogrubione rzęsy i ciemny kolor włosów. Idealna. Udana metamorfoza !!!!
253Wercia
Powitajcie:253Wercia.!!!!
I oto ona:
I oto ona:
Niezbyt, niezbyt, niezbyt. Po:
I to sie nazywa " dziewczyna " !!!
Reklama - NajlepszaTonny
Cześć. NajlepszaTonny chciałaby was zaprosić na swojego odjazdowego bloga o metamorfozach, które ona robi.
BLOG <--- Wejdź !
BLOG <--- Wejdź !
wtorek, 28 grudnia 2010
MK
Zgadnij kto to. Do wygrania 1 prezent. Masz kilka zdjęć, by było łatwiej :)
Spróbuj zgadnąć! ( Prezenty po 1 styczniu )
EDIT: Wygrywa NajlepszaTonny
MK
Zgadnij kto to, do wygrania reklama w poście !
Kto pierwszy, ten lepszy !!!
EDIT: Wygrywa NajlepszaTonny
Rotala - 21 metamorfoza
Powitajmy ją gorącymi brawami:Rotala
Za dużo kolczyków ( dodatków ) i makijaż taki uuł ... Po:
Krótkie włosy, ciemny brąz, trochę czerni i odcień niebieskiego, świetnie razem grają. Kolczyki w ustach, koło ust, pieprzyk na nosie i kolczyk w uchu świetnie dopasowane. Kokardka ( mini ) na włosach tez nieźle. No i gwiazdka w uchu. Całość gra świetnie ze sobą! A wy co o tym myślicie.? Metamorfoza udana, nie udana.? Piszcie, bo zależy mi na waszych opiniach :)
MK
Kto to.? Do wygrania reklama w pasku bocznym !
Hmm ... Kto to.?
EDIT:Ten MK jest do 17:30 !!! Każda odpowiedź ( Może ) jest dobra !!!
EDIT: Wygrywa NajlepszaTonny
Reklama - Adrianika3
Cześć! Słuchajcie Adrianika3 chciałaby Was zaprosić na bloga Kaylines ( Adrianika3 jest redaktorką ) .
BLOG <--- WEJDŹ !!!
BLOG <--- WEJDŹ !!!
MK
Kto to.? DO wygrania 1 prezent + reklama w bocznym pasku na miesiąc.!
I jak myślicie, kto to.?
PODPOWIEDŹ: Grał on w " Za szybcy, za wściekli "
EDIT: Wygrywa Adrianika3
MK
Zgadnij co to za przystojniak, a będziesz miał reklamę w poście za darmo!
Zgadnij, każda odpowiedź ( może ) jest dobra !!!
EDIT: Wygrywa adrianika3
Reklama - adrianika3
Witajcie.! Adrianika3 chce Was serdecznie zaprosić do klubu na stardoll.com Klub nazywa się --zmierzch-
Polecam klub, a teraz zobaczcie stronę główną klubu:
Polecam klub, a teraz zobaczcie stronę główną klubu:
Adrianika3 nie prowadzi tego klubu, tylko jest menagerem, ale osobiście mówię warto przyjść do tego klubu !!!!
MK
Zgadnij kto to.! Do wygrania reklama w pasku bocznym na zawsze !!!
Zgadnij i będziesz nagrodzony. Dostaniesz reklamę w pasku bocznym i podwyższam stawkę będę głosować 5/5 na wszystko !!! ( Przez cały miesiąc )
EDIT: Wygrywa adrianika3
MK
Zgadnij kto to, 1 prezent do wygrania + reklama w poście !!!
Kto to.? Każda odpowiedź może być dobra, spróbuj swojego szczęścia.!
EDIT: Wygrywa adrianika3
MK
Zgadnij kto to, 2 prezenty do wygrania !!!
Kto to.? 2 prezenty do wygrania.! ( prezenty dopiero od 1 stycznia, lub po 1 styczniu )
EDIT : Wygrywa NajlepszaTonny
Julita5410 - Dwudziesta Metamorfoza
KONKURS !!!
Wymyśliłam, że jeśli będzie 10 obserwatorów, to wylosuję 3 osoby, które dostaną ode mnie 2 prezenty, oczywiście po 1 styczniu, teraz nie mogę. Będę głosowała na Dollkę 5/5 , również na scenerię, album. Mało tego.! Na moich 2 blogach będzie miał reklamę w poście KAŻDEGO DNIA ( o czym zechce ) i w pasku bocznym NA ZAWSZE ! Do roboty !
poniedziałek, 27 grudnia 2010
jojo_olsen - Dziewiętnasta Metamorfoza
I oto ona proszę państwa:jojo_olsen
Moją myślą to te białe włosy nie pasują do tej fryzury. Może coś innego to tak. Niestety troszkę brzydko. A po:
Oceniajcie !!!
* O i proszę użytkownika loleczek o to, by ciągle mnie nie krytykował, bo i sam nie jest lepszym .
WikusMikus - Osiemnasta Metamorfoza
Proszę państwa, serdecznie powitajmy:WikusMikus
To ona przed metamorfozą:
To ona przed metamorfozą:
Za mało makijażu jak dla mnie.Po metamorfozie:
Bardzo ładna, czarny i niebieski świetnie ze sobą grają !!
Sofiya1234 - Siedemnasta Metamorfoza
A oto ona proszę państwa:Sofiya1234
Zobaczcie:
Zobaczcie:
Może i ładnie, ale powinna coś w sobie zmienić. A oto Sofiya po metamorfozie:
Jest o wiele ładniejsza :) A wy jak myślicie??
LynnRoss - Szesnasta Metamorfoza !!!!!!
Oto ta dziewczyna : LynnRoss !!!
A oto akcja : Trochę cosmeticów i cud !!!
LynnRoss przed metamorfozą:
A oto akcja : Trochę cosmeticów i cud !!!
LynnRoss przed metamorfozą:
Nie podoba mi się u niej makijaż, w ogóle niedopasowany !!! A teraz po mojej metamorfozie:
Zmieniła swój wizerunek!!! I oto zakończona akcja " Mało cosmeticów i cud " !! A wy jak myślicie?? Udało się, czy raczej nie???
niedziela, 26 grudnia 2010
koffana88 - Piętnasta Metamorfoza !!!
A oto ona:koffana88 ( poprosiła mnie o przemianę ubrania i wyglądu ) I oto operacja " Metamorfoza NSS " .
1. Ubranie
Wyglądała kiedyś tak:
1. Ubranie
Wyglądała kiedyś tak:
Myślę że ... No jest oki ale warto zmienić coś w sobie.Teraz wygląda tak:
Ma więcej wdzięku. Świetne dodatki, a płaszcz...Mmm...ideolo !
2. Wygląd
Ona przed metamorfozą:
Wygląda nieciekawie !!! Trzeba coś zmienić, chyba wszystko. A to ona po metamorfozie:
Ładniejsza i nareszcie ma co pokazać :) Operacja " Metamorfoza NSS " udana !
kara.a - Czternasta Metamorfoza !
A oto proszę państwa : kara.a
Najpierw kara.a przed metamorfozą :
Najpierw kara.a przed metamorfozą :
Hmm ... Może być, ale warto zmienić swój imicz.
Po metamorfozie:
I teraz wygląda jak dziewczyna ! :) Myślę że kolejną metamorfozę możemy nazwać " udaną " !
kara.a również poprosiła mnie o zmianę ubrania! Oto ona przed zmianą:
Myślę że niezbyt fajnie wygląda ... A teraz wygląda tak:
Ślicznie wszystko się układa !
Najlepszatonny - Reklama
Witajcie ! Najlepszatonny prowadzi świetnego bloga o metamorfozach na stardoll.com . Chciała was serdecznie zaprosić na swojego bloga www.metamorfozy-najlepszatonny.blogspot.com . Metamorfozy są bez hasła lub z hasłem ( ona nie kradnie kont, tylko pomaga ). Wystarczy że klikniesz ten link : DO BLOGA
A znajdziesz się w świecie mody i stylu, no i metamorfoz. Nie czekaj, tylko kliknij !
A teraz pokażę wam jej bloga. Myślę że jest przyjemny dla oka :
A znajdziesz się w świecie mody i stylu, no i metamorfoz. Nie czekaj, tylko kliknij !
A teraz pokażę wam jej bloga. Myślę że jest przyjemny dla oka :
I jak wam się podoba ?
KONKURS !!!!
Wymyśliłam, że jeśli będzie przynajmniej 20 obserwatorów wylosuję zwycięzcę i przez najbliższy miesiąc będę głosowała 5/5 na lalkę, album i scenerię. Mało tego ! Również będzie reklamowany na blogu w poście i w pasku. A na koniec dostanie ode mnie 2 prezenty, które mu zafunduję. Więc do roboty kochani !
Aguska15Angel - Trzynasta Metamorfoza
A oto Trzynasta Metamorfoza. Zobaczcie dziewczynę przed metamorfozą :
Nie Podoba mi się to, że nie dodała żadnych dodatków. I fryzura również nie pasuję . A teraz po metamorfozie :
Sądzę że jest ładniejsza. Dodatki świetnie dopasowane, a kolor niebieski, czarny i przeważnie różowy świetnie się łączą. Myślę, że kolejna metamorfoza udana !
piątek, 24 grudnia 2010
Morganka - Dwunasta Metamorfoza
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


















































